pühapäev, 29. oktoober 2017

Minu suvi

Minul oli väga tore suvevaheaeg. Tegin palju asju mida jagan teiega. Juunis pidasin ma enda sünnipäeva. Veel olin palju sõpradega väljas ja nendega käisime ka uulus ja kihnus. Sõitsin ka palju rattaga ja seda oli lõbusam teha sõpradega. Veel mängisin suvel jalgpalli ja korvpalli. Juunis käisin perega kui ka sõpradega pidudel, kõike rohkem meeldis mulle Väinjärve veepidu. Seal esines Liis Lemsalu ja 2Qucik Start












Veel tegin ka suvel natukene tööd ja teenisin raha. Juunis enamust aja sõpradega olime Pärnust väljas pool. Kohad kus käisime olid peamiselt Tallinn, Haapsalu, Rakvere, Viljandi ja Koerus. Augustis oli enamasti aeg juba valmistuda kooliks. Augusti viimasel reedel tegime sõpradega väikese istumise kuna kooli oli hakkamas. Ja siis jõudis kätte september ja hakkas 8.klass. Mulle väga meelis minu suvevaheaeg veeta oma sõpradega.

1 kommentaar: