kolmapäev, 5. aprill 2017

Minu lemmik film

Minule meeldib väga filme vaadata. Eriti meeldib mulle vaadata märulifilmid. Mulle meeldivad need kuna seal on sõjad, kaklused ja veel huvitavaid asju. Kõige rohkem ma vaatan filme telekast kuna mul on filmiriiul. Käin ka kinodes filme vaatamas. Minu lemmik film on praegu Taken 3. Sellel filmil on 3 osa: Taken, Taken 2 ja Taken 3. Seal filmis on isa kes oskab käsitleda relva ja kakelda. Tal on ka oma pere oma naine ja üks tütar. Kolmandas osas saab ema surma ja tütar jääb rasedaks. Isa on tagaotsitav kuna teda kahtlustati oma naise tapmises. Isa läheb otsima süüdlast kes ta naise tappis. Ta vahel ka kohtus oma tütrega. Isa leiab süüdlase. Selleks oli ta naise elukaaslane kes leppis kokku ühe diili ühe mehega. See mees oli võlgu ja talle anti võimalus ellu jääda kui keegi tema perest surma saab. See mees oli nõus et tema naine saab. Isa leiab süüdlase ja ta tahab mehe ära tappa aga ta ei saa kuna muidu oleks isa ise kinni läinud. Ta lubas et kui see mees saab vanglast välja siis ta tapab ta.


1 kommentaar:

  1. Ilmestamine puudu ja kohati on sõnastus konarlik (Eriti meeldib mulle vaadata märulifilmid.)

    VastaKustuta